lauantai 8. helmikuuta 2014

#2 Minä

Oho, heti toinen postaus poikkeaa aiheesta, mutta pidin oleellisena kertoa jotain ittestäni.


Oon yläasteen kahdeksatta luokkaa käyvä tyttö, jonka intohimoja ovat leipomisen lisäksi muu ruoanlaitto, musiikki, tanssi ja kirjottaminen. Luovuus on kai yksi mun luonteenpiirteistä. Sen lisäksi pyrin olemaan positiivinen ja iloinen.

Ylempänä lukeekin jo, että musiikki on mun juttu. Soitan omatoimisesti pianoa ja kitaraa, joista piano on mulla kuitenkin vahvempi. Koulun musatunneilla saatan soitella bassolla ja rummuillakin jotain yksinkertaista. Kävin koko ala-asteen ajan koulun kuorossa ja nykyään laulelen kotona omalla säestyksellä. Ala-asteella meillä oli myös kavereiden kanssa pieni bändi, jonka kanssa soitettiin esimerkiksi koulun juhlissa. Oman musisoinnin lisäksi kuuntelen tosi paljon musiikkia. Lempibändejä mulla ei ole, koska kuuntelen yleensä sen hetken suosituimpia soittolistoja.

Koulussa pärjään kiitettävästi ja pyrin pitämään tason korkealla, koska haluan päästä hyvään ja mulle mieluisaan kouluun jatkossakin. Mun valinnaisaineet on kotitalous, musiikki ja venäjä. Привет! Koulussa parasta on kuitenkin nähdä kauempanakin asuvia kavereita, joita yläasteella onkin tullut kivasti lisää.


Tällä hetkellä en harrasta mitään, koska lopetin tanssitunneilla käymisen. Tanssin kuitenkin kotona Xboxin tanssipelien ääressä. Käyn kahtena iltana viikossa ohjaamassa alakouluikäisille kokkikerhoa ja leivon paljon kotona. Kesäisin yritän lenkkeillä ja talvisin lasketella. Muuten kulutan vapaa-aikani kavereiden kanssa tai kotona rentoutuen.

Toivottavasti viihdytte mun blogissa ja tervetuloo uudelleen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti